Managementul calitatii in educatie in contextul globalizarii, autori Aura Colan, Geanina Colan și Nicoleta Cristache abordează modul în care directorii din unitățile de învățământ preuniversitar aplică cunoștințele de management, se implică în creșterea calității în educație, cercetează modele care pot conduce la atingerea obiectivelor organizaţiei, creează legături între angajații școlii, pun bazele unei înţelegeri mai bune a rolurilor şi responsabilităţilor de care este nevoie pentru atingerea obiectivelor comune şi pentru reducerea perturbărilor, înţelegerea organizaţiei să-și stabilească priorităţile în funcție de resursele deținute, urmărirea îmbunătăţirilor cu accent pe prevenție, analiză, evaluare și control.
- Categoria: Management
- Autori: Aura Colan, Geanina Colan, Nicoleta Cristache
- Editura: Grapho Press
- Anul apariției: 2023
- ISBN: 978-606-8912-64-6
- Format: 17×24
- Nr. pagini: 228
Cartea cuprinde:
- Capitolul I se referă la analiza stadiului actual privind cercetarea în domeniul managementului calității în învățământul românesc, realizând o evaluare a calității în educație, ținând cont de elementele componente ale unui model, anume sistemul, procesul, activitatea didactică și proiectarea activității didactice.
- Capitolul II intitulat Analiza sistemului de management și asigurare a calității în învățământul preuniversitar din România. Particularități ale sistemelor educaționale la nivel global realizează prezentarea sistemelor educaționale, prin intermediul analizei SWOT folosind criteriile de calitate, ținând cont de referințe bibliografice, colectarea și prelucrarea informațiilor, precum și documentația de fapt în instituțiile de învățământ preuniversitar.
- În capitolul III denumit Cercetarea privind analiza sistemului de management al calității în instituțiile de învățământ din România sunt prezentate analiza principalelor caracteristici ale aplicării calității și implicării directorii din școli în educație, în vederea observării principalelor elemente care contribuie la performanța managerilor și care, implicit, stau la baza performanței instituției și este realizată o descriere a metodologiei de lucru și interpretarea rezultatelor analizelor efectuate.
- Capitolul IV intitulat Cuantificarea nevoii de calitate în învățământul preuniversitar din România prin intermediul modelelor de sustenabilitate socială. Soluții și perspective ale calității, propune identificarea unui model al sustenabilității sociale prin managementul calității în educație, acel model care reușește pe baza realizărilor actuale în materie de management, inovare socială, orientare pe piața muncii și componente sustenabile ale ofertei educaționale să îmbunătățească în mod viabil pe termen mediu parametrii de calitate în managementul educației.
- În final, Capitolul V sunt Concluzii, implicații manageriale și contribuții ale cercetărilor realizate la dezvoltarea managementului calității în educați
- Detaliat aici, Managementul calitatii in educatie in contextul globalizarii
There are no reviews yet.