Turism Cultural, Gestionarea patrimoniului, marketing și orizonturi digitale, scrisă de Iulian Adrian Șorcaru, are ca scop cultivarea înțelegerii holistice a turismului cultural, satisfăcând curiozitatea studenților, profesorilor și a tuturor specialiștilor din mediul public și privat, interesați de domeniul turismului. Fiind prima ediție, anticipăm oportunitatea de a perfecționa și îmbogăți conținutul în ediții viitoare, încorporând perspective noi. În acest sens, încurajăm cititorii să se implice activ, oferindu-și sugestiile și contribuind la dialogul permanent care creionează acest tip de turism.
Caracteristici Turism Cultural, Gestionarea patrimoniului, marketing si orizonturi digitale
- Categoria: Marketing
- Autor: Iulian Adrian Șorcaru
- Editura: Grapho Press
- Anul apariției: 2024
- ISBN: 978-606-8912-68-4
- Format: 17×24 cm
- Nr. pagini: 143
Cartea cuprinde
- Primul capitol prezintă o serie de concepte precum: ”cultură”, ”turism” și ”turism cultural”, subliniind semnificația acestuia din urmă în stimularea înțelegerii și aprecierii interculturale. De asemenea, prin abordarea celor mai revelante teorii specifice turismului cultural, deschide calea pentru o înțelegere nuanțată a noțiunilor prezentate în capitolele următoare.
- În al doilea capitol, lucrarea prezintă principiile esențiale de management utilizate pentru protecția și conservarea patrimoniului cultural mondial și examinează conexiunea acestora cu turismul.
- Capitolul trei intitulat „Piața turismului cultural” evidențiază forțele pieței care conduc acest sector, explorând caracteristicile și rolul părților interesate. Mixul de marketing specific turismului cultural oferă informații utile atât studenților, cât și specialiștilor a căror activitate profesională se poziționează în sfera marketingului turistic.
- Într-o eră definită de progresele tehnologice, lucrarea continuă cu capitolul „Turismul cultural în era digitală”, care dezvăluie impactul tehnologiilor digitale asupra atracțiilor și destinațiilor turistice culturale. De la experiențe virtuale la cele augmentate, acest capitol prezintă modurile în care tehnologia a remodelat turismul cultural, oferind atât oportunități, cât și provocări.
- Suplimentar cadrelor teoretice, capitolul „Studii de caz în turismul cultural” invită cititorii la o abordare practică, ilustrând modul în care conceptele specifice turismului cultural se manifestă în diverse contexte la nivel internațional.
- Explorarea se încheie cu o privire spre viitor, ultimul capitol abordând tendințele emergente, provocările potențiale și oferind perspective care pot modela traiectoria turismului cultural în anii următori.
Subiectele abordate în cartea Turism Cultural, Gestionarea patrimoniului, marketing și orizonturi digitale
- Introducere în turismul cultural
- Patrimoniul cultural al destinațiilor – principii de management și conexiuni cu turismul
- Piața turismului cultural
- Turismul cultural în era digitală
- Studii de caz în turismul cultural
- Tendințe, provocări și perspective în turismul cultural
There are no reviews yet.